Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii (MTI) a semnat, în data de 15 decembrie, un contract în valoare totală de 13.333.618,59 euro fără TVA, pentru reconstrucţia infrastructurii feroviare din judeţul Vrancea, distruse după inundaţiile din iulie şi august 2005, a anunţat luni ministerul. Contractul este cofinanţat de Comisia Europeană prin Facilitatea ex-ISPA şi de către Guvernul României prin bugetul de stat. "Principalul obiectiv al contractului de lucrări este îmbunătăţirea circulaţiei trenurilor pe distanţa dintre staţiile de cale ferată Focşani şi Putna Seacă. Acest obiectiv va fi posibil prin reconstrucţia podului de cale ferată de la kilometrul 209+154 (peste râul Putna) de pe secţiunea feroviară Ploieşti - Vicşani", se arată în comunicatul emis de Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii şi citat de NewsIn.
Contractul de lucrări a fost atribuit prin licitaţie deschisă consorţiului format din S.C. Concefa S.A. Sibiu şi S.C. Imsat S.A. Bucureşti. Durata contractului este de 24 luni de la data începerii lucrărilor.
Ministerul Transporturilor a mai plătit, la începutul lunii septembrie, 1,35 mil. euro, consultanţilor DB International GmbH şi Louis Berger SAS, pentru asistenţă tehnică de reconstrucţie a infrastructurii feroviare, după inundaţii. Transporturile au atribuit contractul celor două firme pentru a asigura în judeţele Vrancea şi Alba servicii de arhitectură, servicii de inginerie specializată, servicii de inginerie integrată, servicii de proiectare urbanistică şi peisagistică, servicii conexe de consultanţă ştiinţifică şi tehnică, precum şi servicii de testări şi analiză.
Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii (MTI) a semnat, în data de 15 decembrie, un contract în valoare totală de 13.333.618,59 euro fără TVA, pentru reconstrucţia infrastructurii feroviare din judeţul Vrancea, distruse după inundaţiile din