Google a renunţat la micile atenţii branduite pe care obişnuieşte să le trimită colaboratorilor de sărbători. A făcut însă cadou întregii lumi acte de caritate în valoare de 20 de milioane de dolari pentru cei defavorizaţi. Ca orice corporaţie care se respectă, Google oferă în fiecare an cadouri celor care folosesc produsele AdSense şi AdWords. În general, cadouri primesc doar clienţii de publicitate, dar anul acesta Google nu a trimis nimănui niciun cadou. După ce blogur
Google a renunţat la micile atenţii branduite pe care obişnuieşte să le trimită colaboratorilor de sărbători. A făcut însă cadou întregii lumi acte de caritate în valoare de 20 de milioane de dolari pentru cei defavorizaţi.
Ca orice corporaţie care se respectă, Google oferă în fiecare an cadouri celor care folosesc produsele AdSense şi AdWords. În general, cadouri primesc doar clienţii de publicitate, dar anul acesta Google nu a trimis nimănui niciun cadou. După ce blogurile de specialitate au început speculaţiile asupra motivelor pentru care Google face excepţie anul acesta de la regulă, majoritatea referindu-se la perioada de recesiune, compania a anunţat că va face un cadou întregii lumi, donând 20 de milioane de dolari în scopuri caritabile.
„Acest cadou este pentru cineva foarte spacial: toată lumea. Pentru că acţiunile de caritate sunt o raritate în acestă perioadă, ne-am hotărât să donăm 20 de milioane de dolari pentru a-i ajuta pe care care ne ajută. Cadoul nostru pentru voi este un cadou pentru ei. Sărbători fericite”, scrie pe pagina de publicitate de la Google. Banii se vor îndrepta către 20 de organizaţii caritabile alese de Google, printre care Boys and Girls Clubs, Feeding America, Smile Train, HEAL Africa, Loud Against Nazis şi Reporters Without Borders.
În general, toate cadourile branduite de la Google, cunoscute sub denumirea swag, sunt posta