Robert Redeleanu, cel care conduce din martie cel mai mare producator local de conserve din carne, Scandia Romana, sustine ca firma trebuie sa intre si in alte categorii din industria alimentara pentru a face fata crizei si pentru mai multe oportunitati de dezvoltare.
"Noi trebuie sa reinvatam sa crestem. Pentru anul viitor vom avea o agenda de crestere in Romania si o agenda de reducere a costurilor pentru a pune bazele unui business de export", a declarat Robert Redeleanu, directorul general al Scandia Romana, companie cu afaceri de 53 mil. euro in 2008, care controleaza peste 67% din piata conservelor din carne,
Redeleanu a adaugat ca Scandia a dezvoltat masiv piata conservelor, dar ca este necesara o schimbare pentru ca producatorul sa isi poata atinge obiectivele pe urmatorii cinci ani.
"Trebuie sa iesim din matca de producatori de conserve din carne in care singuri am intrat, de aceea ma uit cu interes la alte categorii din industria alimentara", a completat managerul companiei.
El nu a oferit mai multe detalii cu privire la noile categorii de produse pe care Scandia intentioneaza sa intre, insa a declarat ca aceasta schimbare din portofoliul companiei se va produce incepand cu anul viitor.
"Inovatia ar trebui sa devina motorul de crestere al businessului Scandia, ceea ce nu este usor de facut. Avem multe idei acum, important este de a le pune intr-o ordine a prioritatilor", a explicat managerul companiei care a lansat deja in aceasta iarna o editie speciala de pate cu mar si scortisoara, coniac si caise sau stafide si rom. "Romanii nu sunt obisnuiti cu astfel de produse, dar in afara se practica aceste combinatii", a completat el.
Fabrica de 50 mil. euro, intarziata
Producatorul a anuntat din vara acestui an ca intentioneaza sa isi extinda portofoliul pe segmentul mezelurilor odata cu deschiderea unei noi fab