Conform instituţiei Luxury Institute din New York, ce publică rezultatele sondajelor în materie de produse de lux, continentul Europa este cel mai mare consumator de lux. LSBI (Luxury Brand Status Index) identifică pe 2009 mărcile de top în rândul consumatorilor bogaţi din Europa. Eşantioanele folosite includ 752 de femei şi 752 de bărbaţi, consumatori de lux din Marea Britanie, Franţa, Germania şi Italia cu un venit minim de 50.000 de euro de persoană. Milton Pedraza, directorul instituţiei, este de părere că "Europa va fi întotdeauna o piaţă esenţială pentru industria luxului". Sondajul Luxury Brand Status Index (LBSI) este un instrument de măsurare a prestigiului unor mărci de lux, preferate de europeni.
Topul pe anul 2009 arată astfel:
În categoria modă pentru femei, primul loc este ocupat de prestigioasa casă de modă Chanel, urmată de Valentino şi Louis Vuiton. La categoria modă pentru bărbaţi, în top trei se clasează în ordine descrescătoare brandurile italieneşti Loro Piana, Ermenegildo Zegna şi Giorgio Armani. În materie de încălţăminte se pare că în topul preferinţelor bărbaţilor se află tot designerii italieni, Bottega Veneta, Piaciotti Cesare şi Salvatore Ferragamo. În schimb, femeile preferă încălţămintea designerilor Christian Louboutin, Manolo Blahnik şi Jimmy Choo. Iar la capitolul genţi de lux, ordinea este următoarea: Hermes, urmată de Chanel şi Jimmy Choo. Din acest top nu puteau lipsi maşinile de lux, clasamentul fiind următorul: Porsche, ocupând primul loc, urmate de brandurile Mercedes Benz şi Jaguar.
Conform instituţiei Luxury Institute din New York, ce publică rezultatele sondajelor în materie de produse de lux, continentul Europa este cel mai mare consumator de lux. LSBI (Luxury Brand Status Index) identifică pe 2009 mărcile de top în rândul consumatorilor bogaţi din Europa. Eşantioanele folosite includ 752 de feme