MedLife vizează pentru 2010 o creştere a cifrei de afaceri de circa 20%, la 31-32 milioane euro, ritm similar celui din 2009, pe fondul deschiderii a patru hiperclinici în Bucureşti şi Cluj, a declarat preşedintele Consiliului de Administraţie al companiei, Mihai Marcu. Pentru acest an, compania mizează pe un avans al încasărilor la 26 milioane, de la 21,7 milioane euro în 2008. Marcu a adăugat că în 2009 evoluţia companiei a fost susţinută în special de partea de retail şi
MedLife vizează pentru 2010 o creştere a cifrei de afaceri de circa 20%, la 31-32 milioane euro, ritm similar celui din 2009, pe fondul deschiderii a patru hiperclinici în Bucureşti şi Cluj, a declarat preşedintele Consiliului de Administraţie al companiei, Mihai Marcu.
Pentru acest an, compania mizează pe un avans al încasărilor la 26 milioane, de la 21,7 milioane euro în 2008.
Marcu a adăugat că în 2009 evoluţia companiei a fost susţinută în special de partea de retail şi de spital, în timp ce segmentul corporate a avut o creştere de 10%.
Investiţii de 8 milioane de euro în 2009
În 2009, compania a investit circa opt milioane euro pentru deschiderea unei secţii de lux în cadrul maternităţii spitalului Life Memorial, a clinicii din zona Favorit- Bucureşti, precum şi pentru echipamente pentru centrele şi laboratoarele din reţea.
Compania are patru hiperclinici în Bucureşti şi în Timişoara, cinci laboratoare de analize, cinci clinici în Cluj-Napoca, Arad, Braşov, Ploieşti şi Năvodari.
4 hiperclinici programate pentru 2010
MedLife intenţionează să deschidă în primul trimestru al anului viitor patru hiperclinici în Băneasa, Titan, Obor- Bucureşti şi în Cluj, cu secţii inclusiv de chirurgie ambulatori şi diverse tipuri de intervenţii, unităţi care vor avea fiecare o suprafaţă de 2.000 de metri pătraţi.
"În primul trimestru vor deschide 1.000 metri pă