Cele 248 de amenzi aplicate în 2009 posturilor de televiziune de către CNA au adus la bugetul de stat 2 milioane de lei. Numărul ridicat al sancţiunilor din acest an reprezintă un efect al scăderii calităţii programelor, al dezechilibrelor din campania electorală şi al piratării de programe TV, conform declaraţiilor preşedintelui CNA Răzvan Popescu, într-un interviu pentru Mediafax. Activitatea consiliului pe 2009 a fost una „complexă, desfăşurată pe mai multe plan
Cele 248 de amenzi aplicate în 2009 posturilor de televiziune de către CNA au adus la bugetul de stat 2 milioane de lei. Numărul ridicat al sancţiunilor din acest an reprezintă un efect al scăderii calităţii programelor, al dezechilibrelor din campania electorală şi al piratării de programe TV, conform declaraţiilor preşedintelui CNA Răzvan Popescu, într-un interviu pentru Mediafax.
Activitatea consiliului pe 2009 a fost una „complexă, desfăşurată pe mai multe planuri”. Legea audiovizualului a fost modificată astfel încât să ne aliniem la ultima directivă de la Bruxelles în materie de servicii media audiovizuale. „Asta înseamnă o serie de înlesniri la capitolul publicitate, la forme de publicitate, fără să fie mai multă publicitate. Asta înseamnă cadru legal pentru trecerea la digitalizare şi înseamnă, în acelaşi timp, nişte instrumente mai puternice pentru CNA. Înseamnă că amenzile au crescut în baza legii la dublu. Deci avem acum posibilitatea de a merge până la 200.000 de lei sancţiunea, ceea ce, mai ales în condiţii de criză, este chiar, zic eu, arhisuficient”, a spus Răzvan Popescu.
Cele trei campanii de anul acesta - pentru alegerile europarlamentare, prezidenţiale şi campania pentru referendul - au complicat munca celor din CNA, mai ales campania prezidenţială, una dintre cele mai dure din istoria postdecebristă. Consiliul a primit 150 de plângeri de la candidaţi, de la partide