Promoţiile de sărbători nu sunt doar o tehnică de atragere a clienţilor, ci aduc un adevărat boom al vânzărilor pentru întreaga piaţă telecom. Vin sărbătorile, se înghesuie şi promoţiile, iar anul acesta moda cea mai răspândită printre operatorii telecom sunt gratuităţile. Luni de abonamente gratuite sau mii de minute gratuite incluse în abonamente. Miza nu constă doar în creşterea cotei de piaţă prin atragerea de clienţi noi. De altfel, în cazul telefoniei mobile,
Promoţiile de sărbători nu sunt doar o tehnică de atragere a clienţilor, ci aduc un adevărat boom al vânzărilor pentru întreaga piaţă telecom.
Vin sărbătorile, se înghesuie şi promoţiile, iar anul acesta moda cea mai răspândită printre operatorii telecom sunt gratuităţile. Luni de abonamente gratuite sau mii de minute gratuite incluse în abonamente. Miza nu constă doar în creşterea cotei de piaţă prin atragerea de clienţi noi. De altfel, în cazul telefoniei mobile, clienţii noi sunt preponderent cei atraşi de la concurenţă, în condiţiile în care rata de penetrare a depăşit 100%.
Tradiţional, promoţiile sunt cele care aduc cele mai mari vânzări operatorilor. AKTA, divizia grupului Digital Cable Systems adresată consumatorilor casnici, estimează că promoţiile din decembrie îi vor aduce o creştere de aproximativ 80% a vânzărilor faţă de media lunilor anterioare. Conform lui Dinu Malacopol, CEO al companiei, ofertele promoţionale generează, în medie, peste 75% din vânzările unui operator telecom.
Mai mult, promoţiile de iarnă sunt cele mai consistente atât din punctul de vedere al clienţilor, cât şi al creşterii veniturilor operatorilor. „De regulă, promoţiile de iarnă aduc cele mai mari vânzări comparativ cu celelalte promoţii ale anului. Anul acesta, deşi România este afectată de criza economică, ne aşteptăm ca acest lucru să se menţină valabil“, spune Radu Tudorache, director Divi