O mamă „geek” ştie nu doar să-şi facă viaţa mai uşoară cu gadgeturi şi device-uri pentru baby sitting şi pentru copiii de ultimă generaţie, ci şi să transforme întreaga experienţă a maternităţii într-o foarte profitabilă afacere. Heather Armstrong era o tânără mamă cât se poate de obişnuită pană în 2001, cand a început să scrie pe blogul personal într-un stil dezarmant de onest despre depresia postnatală, cancer de piele şi problemel
O mamă „geek” ştie nu doar să-şi facă viaţa mai uşoară cu gadgeturi şi device-uri pentru baby sitting şi pentru copiii de ultimă generaţie, ci şi să transforme întreaga experienţă a maternităţii într-o foarte profitabilă afacere.
Heather Armstrong era o tânără mamă cât se poate de obişnuită pană în 2001, cand a început să scrie pe blogul personal într-un stil dezarmant de onest despre depresia postnatală, cancer de piele şi problemele din viaţa de zi cu zi a unui părinte. În 2004, a acceptat primele reclame pe blog, iar în 2005 proiectul devenise principala sursă de venit în familie.
„Ştiu că expresia «a da ţâţă» poate părea vulgară unora dintre cititorii mei care ar prefera să nu audă de asemenea detalii privind viaţa cu un nou-născut. Dar ca să mă revanşez, o să vă scutesc de povestea despre cum m-am trezit împroşcată cu un jet puternic de caca galben neon pe tricoul meu alb şi, în loc să alerg la baie, m-am trezit că răman nemişcată, admirându-i forma şi textura şi întrebându-mă cu voce tare dacă nu seamănă cu o stafidă”, scrie Heather într-un post.
Mamele cu blog fac legea pe Twitter
Acest tip de dezinvoltură i-a atras atâţia cititori, încât a Heather Armstrong a intrat în topul „Forbes” al celor mai influente femei din media pe locul 26 şi al celor mai importante personalităţi de pe Internet pe locul 8.
În momentul în care a postat pe Twitter o cronică negativă la maşina de spălat scutece Maytag,