Juriile celor două asociaţii care organizează, în paralel, manifestări gen „Car of the year“ au declarat câştigătoare modelele Fiesta şi Astra. Principalii învinşi: Polo şi Mégane. Aşa cum deja ne-am obişnuit, România a ieşit încă o dată în evidenţă în domeniul premiilor acordate de presă unor vehicule prin declararea a două „maşini ale anului“ în loc de una. Prin urmare, dacă vreţi să vă mândriţi cu „cea mai c
Juriile celor două asociaţii care organizează, în paralel, manifestări gen „Car of the year“ au declarat câştigătoare modelele Fiesta şi Astra. Principalii învinşi: Polo şi Mégane.
Aşa cum deja ne-am obişnuit, România a ieşit încă o dată în evidenţă în domeniul premiilor acordate de presă unor vehicule prin declararea a două „maşini ale anului“ în loc de una. Prin urmare, dacă vreţi să vă mândriţi cu „cea mai cea“ maşină în 2010 aveţi de ales între micuţul şi simpaticul model Fiesta, anunţat zilele trecute drept câştigător în competiţia organizată de Asociaţia Presei Auto din România (APAR) şi vehiculul compact Astra, declarat învingător de Uniunea Ziariştilor şi Editorilor Auto din România (UZEAR) în luna noiembrie.
Trecând peste animozităţile dintre cele două asociaţii şi motivele mai mult sau mai puţin fondate pentru care avem două „maşini ale anului 2010“ şi nu una, este demn de notat faptul că ambele vehicule îşi merită titlurile, dat fiind faptul că, în opinia noastră, doar Volkswagen Polo ar fi putut încurca, oarecum, votul final. Privind în continuare partea plină a paharului, până la urmă este bine că aveţi de unde alege dacă vreţi neapărat să achiziţionaţi o maşină cu un premiu la activ. Dacă e necesar, departajarea între cele două câştigătoare trebuie făcută doar în funcţie de utilizarea pe care doriţi să o daţi maşinii şi de factorii emoţionali care vă apropie de unul dintre cele două modele.
Ford la al treilea tro