La doar 23 de ani, Daniel se poate lăuda cu numeroase premii câştigate la concursuri de informatică. Una dintre realizările sale este scanner-ul 3d, un echipament ce scanează un obiect şi transpune forma acestuia pe calculator.
Pasiunea lui Daniel pentru calculatoare a început la vârsta de 6 ani, atunci când a pus mâna pe un calculator. „Era un calculator HC, nici măcar nu avea Windows pe el. Jucam pe el Vrăjitoarea, un joc în două culori în care trebuie să treci prin nişte camera ale unui castel. Mi se părea Dumnezeu jocul ăla“, îşi aduce aminte tânărul. Câţiva ani mai târziu, a primit în dar un computer personal, un 286, care, în zilele noastre, poate fi considerat piesă de muzeu. „Deja aveam Windows 3.11 pe 286. Din păcate, nu aveam mouse la el. Abia în clasa a IV-a am primit un calculator 486, echipat cu Windows 95 şi mouse cu bilă. Visul meu devenise realitate, iar calculatorul era pentru mine o jucărie pe care o descopeream pe zi ce trece mai mult“, povesteşte Daniel. Cu doar trei luni înainte de examenul de capacitate din clasa a VIII-a, a descoperit QBasic, un program în care se pot realiza aplicaţii software. „QBasic a fost primul limbaj de programare pe care l-am învăţat. În liceu am urmat programul Pascal-ul“, povesteşte Daniel.
A inventat scannerul 3D
Pe perioada liceului a participat la mai multe concursuri judeţene şi naţionale de informatică, de unde s-a întors cu premii. Printre acestea se numără locul II la olimpiada judeţeană de informatică. „Am ales să dau la Facultatea de Automatică din dorinţa de a învăţa cât mai multe limbaje de programare“, îşi argumentează tânărul decizia. În anul III de facultate a participat la concursul ITFEST Timişoara unde a câştigat locul I la secţiunea Hardware. „M-am prezentat la acel concurs cu un foamcutter, adică un echipament care îţi taie pe polistien ce desenezi pe calculator“, explic