GMP PR şi Webstyler au convins peste 45.000 de persoane să redea Cenuşăreasa copiilor, în campania împotriva violenţei domestice lansată de Fundaţia Sensiblu.
Cu ocazia celor "16 Zile Internaţionale de Activism Împotriva Violenţei asupra Femeii", Fundaţia Sensiblu şi-a propus să atragă atenţia asupra modului în care violenţa din familie afectează copiii. Sub sloganul "Spune tuturor că violenţa domestică nu e poveste!", agenţiile GMP PR şi Webstyler au creat site-ul www.nuepoveste.ro. Aici, un copil de 11 ani, cu un tată violent şi o mamă victimă, spunea istoria "Cenuşăresei", într-o variantă inspirată din drama vieţii lui.
Povestea putea fi schimbată de către cei care intrau pe site şi transmiteau mesajul campaniei mai departe. La fiecare 5.000 de vizualizări, povestea se schimba, cadru cu cadru, din una plină de violenţă, în adevărata istorie a Cenuşăresei.
"Aveam nevoie de o idee cu un impact foarte puternic pentru a face lumea să se implice şi să vorbească despre un subiect care de obicei este greu de abordat", a declarat Bogdan Niţu, general manager Webstyler. "Copiii martori ai violenţei domestice au o percepţie distorsionată asupra realităţii. Aşa că am venit cu ideea să spunem povestea Cenuşăresei văzută prin ochii unui copil aflat într-o astfel de situaţie. O versiune plină de violenţă, pe care oamenii aveau posibilitatea să o schimbe. Am convins lumea că fiecare click contează şi că implicarea celor din jur poate schimba deznodământul", a explicat Bogdan Niţu.
În doar 16 zile şi fără niciun buget de media, campania a reuşit să aducă peste 45.000 de persoane pe site-ul www.nuepoveste.ro, care au schimbat scenariul poveştii. Peste 27.000 de pagini au pus link-uri către site-ul campaniei. Peste 2.000 de oameni au descărcat studiile şi materialele informative din secţiunea Cercetare, iar bannerele de susţinere au înregistrat peste 35.