Audienţa reţelelor de socializare Twitter şi Facebook a crescut semnificativ anul trecut, influenţa lor fiind din ce în ce mai mare, datorită creşterii ofertei de telefoane de ultimă generaţie care fac mai uşor accesul la aceste plaforme, de oriunde s-ar afla utilizatorii lor, informează AFP. "Ei sunt marii învingători", a declarat Jason Keath, fondatorul SocialFresh.com, societate care se ocupă de organizarea conferinţelor pe reţele de socializare. El a subliniat faptul că Fac
Audienţa reţelelor de socializare Twitter şi Facebook a crescut semnificativ anul trecut, influenţa lor fiind din ce în ce mai mare, datorită creşterii ofertei de telefoane de ultimă generaţie care fac mai uşor accesul la aceste plaforme, de oriunde s-ar afla utilizatorii lor, informează AFP.
"Ei sunt marii învingători", a declarat Jason Keath, fondatorul SocialFresh.com, societate care se ocupă de organizarea conferinţelor pe reţele de socializare. El a subliniat faptul că Facebook şi-a triplat numărul de utilizatori în 2009, ajungând la peste 350 de milioane de abonaţi la nivel global.
"Twitter, de asemenea, a crescut mult, ajungând de la două la patru milioane de utilizatori la începutul anului, pentru ca astăzi să aibă circa 40 de milioane de abonaţi", a mai spus Keath.
Oamenii sunt atraşi de simplitatea Twitter
"Cred că acum un an nimeni nu ar fi putut să ghicească influenţa pe care Twitter o are în prezent", a declarat, la rândul său, Scott Stanzel, fondatorul unei agenţii de relaţii publice specializate în reţelele de socializare.
Jack Levin, patronul companiei ImageShack, care a creat aplicaţia yfrog.com, ce permite partajarea de fotografii sau videoclipuri pe Twitter, estimează că "influenţa telefoanelor multifuncţionale de ultimă generaţie din Statele Unite ale Americii şi alte ţări s-a resimţit şi la nivelul comunicaţiilor".
"Prin Twitter av