Formula 1 va debuta în acest an cu o serie de schimbări notabile ale regulamentului. Astfel, se va interzice realimentarea monoposturilor pe parcursul curselor, lucru care va obliga echipele tehnice să facă plinul înainte de start. În acelaşi timp vor fi interzise încălzitoarele de cauciucuri. Numai aceste două puncte se traduc într-un start mai lent din cauza greutăţii mari şi a unor prime tururi mai "leneşe" din cauza pneurilor încă neintrate în temperatură. Şi dacă tot am vorbit de greutate maximul admis va fi, din 2010, de 620 de kilograme, nu de 605 cum era până în prezent. Cele 15 kilograme adăugate la maximul de greutate admis (de la 605 kg la 620 kg) au menirea de a încuraja mai multe echipe pentru a folosi sistemul KERS. Au fost cazuri când unele echipe au renunţat la KERS, deoarece piloţii lor erau mai grei.
În acelaşi timp Bridgestone lucrează la un model îngustat de cauciuc care să îmbunătăţească echilibrul şi balansul monopostului în contextul creşterii masei.
Alte modificări se vor găsi la lungimea caroseriei pentru a preveni deteriorarea cauciucurilor la eventualele incidente cu alte monoposturi în timpul curselor. Echipele tehnice au la dispoziţie din anul viitor mărirea ajustabilităţii aripii faţă şi a aripii spate, dublarea puterii KERS şi relaxarea limitării turaţiei motoarelor la un maxim de 18,000 rpm.
Că tot am vorbit de KERS, acesta nu va putea fi folosit la viteze de peste 300 kmh (186mph), iar piloţii vor putea folosi comanda care reduce presiunea la frânele spate atunci când sistemul KERS este activat.
Formula 1 va debuta în acest an cu o serie de schimbări notabile ale regulamentului. Astfel, se va interzice realimentarea monoposturilor pe parcursul curselor, lucru care va obliga echipele tehnice să facă plinul înainte de start. În acelaşi timp vor fi interzise încălzitoarele de cauciucuri. Numai aceste două