În luna iulie a acestui an, agenţiile Lowe şi Lowe PR au câştigat licitaţia Delikat pentru activarea promoţională "Ghici cine vine la masă?", un mecanism original ce îmbină componenta de recompensare a consumatorilor cu o platformă creativă de VIP endorsement şi elemente de comunicare a identităţii de brand.
"Ghici cine vine la masă? este mai mult decât o simplă promoţie, este o campanie care vorbeşte şi despre valorile brandului Delikat. Am pornit de la ideea de a recompensa fidelitatea consumatorilor printr-o serie de premii şi am ajuns la concluzia că acest consumator al nostru merită mai mult de atât, merită o experienţă care să îl facă părtaş la valorile unui brand cu adevărat autentic. Am hotărât deci să nu oferim simple premii, ci surprize, experienţe de viaţă, repere valorice", a declarat Răzvan Dumitrescu - Planning & Strategy Director Lowe & Partners. Astfel, pornind de la un brief de promoţie, echipa Lowe a dezvoltat conceptul "Ghici cine vine la masă?", o campanie integrată care a constat în: spot TV, activare de mecanism promoţional, creare de ambalaje speciale de produs, componentă online (www.ghicicinevinelamasa.ro), creative media şi platformă de PR.
"Ne-am propus la începutul acestei campanii să vorbim despre Delikat prin experienţe şi modele. Dorim să le oferim românilor prilej de gândire şi de întoarcere către valorile noastre autentice. E important ca românii să nu uite să se aşeze la masă alături de cei dragi! Acesta este mesajul nostru", a spus Manuela Zidaru, Senior PR Executive Lowe PR. Campania a debutat pe 1 noiembrie şi se va încheia în luna ianuarie 2010.
În luna iulie a acestui an, agenţiile Lowe şi Lowe PR au câştigat licitaţia Delikat pentru activarea promoţională "Ghici cine vine la masă?", un mecanism original ce îmbină componenta de recompensare a consumatorilor cu o platformă creativă de VIP endorsement