Aflata in procedura de insolventa inca din martie anul acesta, Societatea Nationala Plafar SA spera sa scape de datoriile acumulate si sa se repuna pe linia de plutire printr-o campanie de rebranding.
"In octombrie ne-am gandit sa schimbam ambalajele produselor, iar in luna urmatoare le-am si introdus pe piata. Incepand cu decembrie, am inceput o companie publicitara in opt reviste si la doua televiziuni: Realitatea si Antena", a declarat pentru Wall-Street Elena Bratu, director vanzari marketing in cadrul societatii de stat.
Plafar se afla in momentul de fata in plin proces de restructurare, prin care se doreste evitarea intrarii in faliment. "Credem ca in cazul nostru insolventa nu va insemna faliment", a adaugat Bratu, care nu a oferit detalii cu privire la investitiile bugetate pentru rebranding. In plus, societatea si-a lansat si un nou site de prezentare a produselor.
"Avem un administrator judiciar, Assistance Insolv, si un practician coordonator, pe Nicoleta Munteanu", a mai spus directoarea de marketing.
Decizia de declansare a procedurii insolventei a fost luata de catre Consiliul de Administratie al societatii in data de 29 ianuarie 2009. Tribunalul Bucuresti a admis deschiderea procedurii de insolventa in data de 16 martie 2009 si a desemnat ca administrator judiciar Assistance Insolv.
"Vom lupta pentru ca Plafar sa nu intre in faliment. Perioada de insolventa iti da posibilitatea de a salva o companie printr-un plan de reorganizare, pe cand falimentul permite valorificarea activelor companiei, in vederea acoperirii tuturor datoriilor societatii si radierea acesteia", declara in iunie Nicoleta Munteanu.
Cu doi ani in urma, Plafar si-a vandut marca retelei de farmacii Centrofarm, intr-o tranzactie evaluata la momentul respectiv la circa un milion de euro. Intre timp, Centrofarm a deschis mai multe unitati Plafar, specia