Reţelele interne ale căminelor din Timişoara s-au transformat într-un spaţiu de mică publicitate studenţesc, cu publicarea gratuită a anunţurilor. Peste 10.000 de studenţi locuiesc în căminele universităţilor şi activează online pe reţelele locale.
În fiecare oră, sunt publicate aproximativ 100 de anunţuri noi, iar cele mai multe au caracter comercial.
Fiecare universitate are propriul hub, astfel că şi mesajele publicate sunt specializate pe domenii. Spre exemplu, pe reţeaua locală a Universităţii Politehnice din Timişoara, anunţurile vizează cel mai des vânzări de produse electronice, componente de calculatoare şi executări de proiecte.
„În orele de vârf, sunt cam 900-1.000 de studenţi online pe DC. Cei mai mulţi vând sau vor să cumpere telefoane mobile şi sisteme audio”, a spus Lucian Păcurar, de 25 de ani, masterand.
În schimb, pe hub-ul căminelor care aparţin Universităţii de Vest din Timişoara, unde activează cu preponderenţă studente, sunt scoase la mezat haine, parfumuri, cosmetice şi bijuterii. Iar acum, că se apropie sesiunea, pe toate hub-urile sunt la mare căutare notiţe de la cursuri şi seminarii. Cei mai leneşi dintre studenţi pot să cumpere şi dispozitive handsfree care să-i ferească de restanţe.