Compania Visible Measures, care este specializată în măsurarea audienţelor clipurilor video de pe Internet, a alcătuit un clasament cu cele mai populare clipuri video care au circulat pe web anul acesta, fie ele clipuri postate pe Youtube, pe reţelele sociale sau în reţeaua MTV. Toate filmuleţele din clasamentul întocmit de cei de la Visible Measures sunt clipuri muzicale cu o singură excepţie, numărul unu din top. Cel mai vizionat clip video din anul 2009 a fost trailerul fil
Compania Visible Measures, care este specializată în măsurarea audienţelor clipurilor video de pe Internet, a alcătuit un clasament cu cele mai populare clipuri video care au circulat pe web anul acesta, fie ele clipuri postate pe Youtube, pe reţelele sociale sau în reţeaua MTV.
Toate filmuleţele din clasamentul întocmit de cei de la Visible Measures sunt clipuri muzicale cu o singură excepţie, numărul unu din top. Cel mai vizionat clip video din anul 2009 a fost trailerul filmului „Twilight Saga: New Moon”. Conform companiei americane, acest trailer a fost vizionat de 592 de milioane de ori.
Pe locul doi, cu peste 333 milioane de vizionări, s-a clasat Beyonce cu melodia „Single Ladies”, iar pe trei Lady Gaga cu „Poker Face”, clip care a fost vizionat de 317 milioane de ori. Aceasta nu este singura melodie a lui Lady Gaga care a înnebunit mapamondul, clipul melodiei „Just Dance” fiind cel care încheie top 10, cu 170 de milioane de vizionări.
Michael Jackson care a încetat din viaţă, anul acesta, se află în top 10 cu două melodii „Thriller”, locul 6 (257 milioane de vizualizări) şi „Beat It”, locul 8 (190 de milioane de vizionări).
Un filmuleţ care a făcut mai multe furori decât melodiile lui Michael Jackson, este cel care o înfăţişează pe necunoscuta Susan Boyle şi interpretarea ei din emisiunea „American Idol”. Acest clip s-a clasat pe locul 5 fiind urmărit de 3