Un tânăr din Suceava reclamă o firmă de termopane că a încălcat clauzele contractuale pentru că nu îi înlocuieşte un geam spart. Sursa: Libertatea
Alin Samson, un sucevean în vârstă de 19 ani, povesteşte că socrii lui, care sunt surdomuţi, şi-au montat acum doi ani gemuri termopan, care au costat peste 1.000 de lei. Deşi aveau garanţie pentru sticlă pe o perioadă de cinci ani, când unul dintre geamuri s-a spart, şefii firmei în cauză au refuzat să-l înlocuiască.
Tânărul reclamă firma C.M.P Termo, de la care au fost cumpărate geamurile, pe motiv că a încălcat clauzele contractuale. Reprezentanţii organizaţiilor care se ocupă de protecţia consumatorului spun că firma riscă o amendă de până la 25.000 de lei.
„Pentru sticlă ni s-au oferit cinci ani garanţie”
Suceveanul susţine că geamul s-a crăpat fără să-l fi lovit cineva, după o noapte mai friguroasă. „Conform contractului, pentru sticlă avem o garanţie de cinci ani. Condiţia este ca geamul să nu se spargă din vina noastră. Am fost la firmă, le-am povestit cum s-a întâmplat. Mi s-a spus că nu este nicio problemă şi că vor trimite pe cineva să măsoare geamul pentru a fi înlocuit”, susţine Alin Samson.
A aşteptat trei zile şi, pentru că nu a primit niciun semn, tânărul a revenit la firma care montase termopanele. Şi de această dată a primit promisiuni că va veni cineva acasă pentru măsurători. „De data aceasta s-au ţinut de cuvânt. A venit cineva care a făcut măsurătorile, dar omul respectiv nu a mai ajuns la firmă cu foaia unde erau notate datele, lucru pe care l-am descoperit ulterior”, afirmă tânărul.
La câteva zile, suceveanul a mers din nou la sediul firmei şi a întrebat de ce nu a mai venit nimeni ca să înlocuiască geamul spart şi să monteze unul nou. Dar a avut parte de o surpriză neplăcută: „De data asta mi s-a spus că firma nu asigură