Dat fiind că m-am săturat să combat prin diferite gazete, la cererea jurnaliştilor români de media tâmpeniile lui Rupert Murdoch despre conţinutul cu plată pe internet, am decis să pun în circulaţie propriile tâmpenii, ca să comenteze alţii pe seama lor.
Adevărul opreşte inserturile de carte şi DVD. Tirajul se dublează instantaneu. Dinu Patriciu cumpără la loc Rompetrol din profitul ziarului.
"Cancan" se vinde unui megainvestitor, Guvernul României, şi îşi schimbă numele în "Bocboc".
"Gazeta sporturilor" se transformă în cotidian de investigaţii şi politică, fără fotbal. Pe prima pagină e tot Jiji, dar ce vreţi să facă?
Strategia "vrem să fim cumpăraţi numai pentru conţinut, nu pentru inserturi, nu facem campanii de publicitate, că nu ne trebe" de la Evenimentul zilei dă în fine rezultate, după ce ziarul se apropiase ameninţător de 30 de mii de exemplare vândute. Evenimentul o ia, cum ziceam, în sus, dar rău de tot, astfel încât trebuie să-şi crească numărul de pagini cu câte patru în fiecare zi, ca să satisfacă foamea de conţinut a cititorilor. Taie copaci şi angajează jurnalişti în continuare, dar, pe 15 aprilie 2010, ziarul se opreşte fiindcă s-au terminat ziariştii şi pomii din România. 15 aprilie e Ziua Pădurilor, dacă nu ştiaţi.
Dacă tot a terminat cu suplimentul "Scînteia" de la "Jurnalul naţional", Marius Tucă începe să vândă liderul pieţei cualiti la pachet cu retururile din aceeaşi zi a anului trecut, care sunt şi ele la pachet cu Scânteia de-acum 21 de ani. Mutarea distruge rămăşiţele Rodipetului, al cărui singur angajat face discopatie de la baloţi.
Sorin Ovidiu Vîntu închide Realitatea TV şi deschide blog la Vintu.md, cu o temă moka, din lipsă de bani. Leaderboardul (spaţiul ăla mare de banner de sus) e vândut pe cinci ani la Eximbank. După o vreme, Radu Soviani, rămas fără Business Standard şi alte standarde edi