Muzicienii şi cântăreţii tmişoreni au apărut, în ultima zi a anului, pe scena Operei Române şi au oferit publicului un spectacol extraordinar. Opereta pe muzică de Strauss s-a jucat cu sala plină şi casa închisă.
O tradiţie de aproape 15 ani a fost continuată şi anul acesta. Ca în fiecare ultimă seară din fiecare an care a trecut, uşile Operei s-au deschis şi doamne elegante, la braţul domnilor îmbrăcaţi impecabil vor păşi ca să vadă opereta „Liliacul". „Un spectacol pe care toată lumea îl aşteaptă cu nerăbdare, un spectacol foarte bine văzut", a spus Corneliu Murgu, directorul Operei Naţionale Române din Timişoara.
CLICK AICI CA SĂ VEZI GALERIE FOTO DE LA EVENIMENT
Distribuţia a fost asigurată de soliştii, corul şi orchestra Operei şi cei care au urmărit spectacolul din seara de Anul Nou au avut parte de o surpriză plăcută, debutul unei tinere soprane, dar şi de una neplăcută. Faur Isaia a întrerupt spectacolul după ce a bătut-o măr pe şefa de sală pentru că nu i-a permis să intre în sală fără bilet.
CLICK AICI PENTRU A AFLA TOATE DETALIILE SCANDALULUI
Biletele pentru „Liliacul", operetă compusă de Johan Strauss, au fost puse în vânzare la începutul lunii decembrie. Până la finalul primei săptămâni din lună, cele mai multe locuri erau deja ocupate. Spectacolul din ultima seară a anului, a fost jucat cu sala plină, cu toate că preţul unui bilet se ridica la nivelul evenimentului. Timişorenii care şi-au rezervat locuri pentru noaptea de revelion în apropiere de Operă pentru a putea fi prezenţi la „Liliacul" au scos din buzunare 70 de lei pentru un loc în sală.