Pro TV a fost lider de audienta in prima zi a lui 2010, obtinand, in intervalul 20.32 - 23.06, la nivelul publicului comercial, din mediul urban, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, cu 12,1 puncte de rating si o cota de piata de 27,3 la suta, informeaza postul de televiziune. ProTV si-a pastrat pozitia de lider si pe 2 ianuarie, cand in intervalul 20.29 - 21.34, emisiunea "As vrea eu" a fost lider de audienta, obtinand la nivelul publicului comercial din mediul urban, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani o audienta medie de 8,8 puncte de rating si o cota de piata de 20,8%, in timp ce Antena 1 s-a clasat pe locul al doilea cu 6,3 puncte de rating si o cota de piata de15,1%. Conform GFK Romania, si romanii din mediul urban s-au uitat la ProTV pentru a o urmari pe Iulia Vantur servind prajituri sau pe Mihai Petre pregatind in pasi de dans o shaorma.
Pro TV a fost lider de audienta in prima zi a lui 2010, obtinand, in intervalul 20.32 - 23.06, la nivelul publicului comercial, din mediul urban, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, cu 12,1 puncte de rating si o cota de piata de 27,3 la suta, informeaza postul de televiziune. ProTV si-a pastrat pozitia de lider si pe 2 ianuarie, cand in intervalul 20.29 - 21.34, emisiunea "As vrea eu" a fost lider de audienta, obtinand la nivelul publicului comercial din mediul urban, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani o audienta medie de 8,8 puncte de rating si o cota de piata de 20,8%, in timp ce Antena 1 s-a clasat pe locul al doilea cu 6,3 puncte de rating si o cota de piata de15,1%. Conform GFK Romania, si romanii din mediul urban s-au uitat la ProTV pentru a o urmari pe Iulia Vantur servind prajituri sau pe Mihai Petre pregatind in pasi de dans o shaorma.