Totuşi, este posibilă o revenire în a doua jumătate a anului
Începutul acestui an ar putea fi mai dificil decât a fost aceeaşi perioadă din 2009
Per ansamblu, această piaţă va înregistra o stagnare sau o creştere minimă
După un an în care cuvintele de ordine în piaţa de publicitate au fost reduceri de bugete şi mai multă muncă pe bani mai puţini, nici acest an nu se pare că va fi chiar aşa de bun. Totuşi, unii jucători din acest sector sunt mai optimişti.
Leo Burnett: Începutul anului va fi similar cu 2009
Ştefan Iordache, COO Leo Burnett Group, estimează o revenire a pieţei în a doua jumătate a anului 2010, după ce anul trecut a fost unul plin de provocări. "După un an 2009 plin de provocări şi un început de 2010 care probabil că va fi similar cu perioada anterioară, estimăm o revenire a pieţei de comunicare, vizibilă pe toate mediile, în a doua jumătate a anului viitor", a declarat acesta pentru Curierul Naţional. Astfel, per ansamblu, în 2010, piaţa de publicitate va înregistra o stagnare sau o creştere minimă, în funcţie de factorii politici şi economici.
Despre afacerile Leo Burnett, reprezentantul agenţiei susţine că grupul beneficiază de prezenţa în mai multe domenii ale comunicării, inclusiv în arii care, cu siguranţă, vor înregistra o creştere mai mare în perioada urmatoare. "Din acest motiv ne vedem bine poziţionaţi pentru o creştere în interactive, creaţie, media, dar şi PR", ne-a mai spus Ştefan Iordache.
Saatchi & Saatchi: Cu lecţiile învăţate până acum vom putea avea un parcurs bun
Totodată, Radu Florescu, CEO Saatchi & Saatchi, este de părere că 2010 va fi un an destul de greu pentru piaţa locală de publicitate. "Cred că 2010 va fi un an dificil, însă cu lecţiile învăţate până acum vom putea avea un parcurs bun. Mizăm pe idei care fac diferenţa, pe echipă şi pe rezultate măsurab