Majoritatea botoşănenilor care au profitat de promoţiile din ultimele zile au cumpărat laptopuri şi televizoare şi au lăsat câteva mii de lei la casieriile magazinelor.
Administratorii magazinelor din Botoşani care comercializează produse electrocasnice au oferit în preajma Anului Nou reduceri de până la 50%. „Este perioada în care producătorii pregătesc lansarea noilor modele din aceeaşi gamă şi atunci ne permit şi nouă să micşorăm preţurile“, a explicat Daniel Şchiopu, consilier vânzări.
Mulţi comercianţi au adaptat „Programul Rabla“, conceput pentru reducerea numărului de autoturisme vechi de pe piaţă, la propria strategie de marketing.
Televizorul şi laptopul, în topul vânzărilor
„Programele de buy-back s-au axat pe televizoare şi produsele electrocasnice din gama frigiderelor şi maşinilor de spălat. Unii au oferit reduceri de până la 10%, alţii nu au mai perceput o serie de taxe“, a precizat Daniel Şchiopu.
Mulţi botoşăneni nu au scăpat prilejul şi au ales să se înnoiască în prag de an nou cu măcar un produs scos la ofertă. Cele mai căutate au fost televizoarele şi laptop-urile, potrivit administratorilor centrelor comerciale, care s-au bucurat de dublarea vânzărilor în ultimele zile.
„Mi-aş fi dorit un televizor-plasmă sau unul cu led-uri, însă nu îmi permite bugetul. Mi-am cumpărat un LCD. Arată la fel, iar sentimentul unui lucru nou în casă este acelaşi, indiferent de valoarea lui“, a declarat botoşăneanul Florin Ivanovici.
Clienţii care au intrat în magazinele de electrocasnice au putut analiza oferta, în ultimele zile, până la miezul nopţii, magazinele având program special. Deşi mulţi comercianţi au vândut şi de două ori mai mult decât într-o lună obişnuită din an, o parte dintre ei vor trebui să tragă obloanele până la jumătate noului an. „Lumea nu mai cumpără produse catalogate ca fiind de l