Înmatriculările de autoturisme şi vehicule comerciale uşoare noi Dacia din Franţa au înregistrat anul trecut cea mai mare creştere de pe piaţa locală, de 51,4%, la 65.956 de unităţi, potrivit Comitetului Constructorilor Francezi de Automobile (CCFA).Cota de piaţă a Dacia din Franţa a urcat astfel de la 1,7% în 2008 la 2,5%.În funcţie de numărul înmatriculărilor din 2009, Dacia a devansat mărci precum Nissan (52.249 unităţi), Audi (49.703), BMW (43.566), Hyundai şi Kia (43
Înmatriculările de autoturisme şi vehicule comerciale uşoare noi Dacia din Franţa au înregistrat anul trecut cea mai mare creştere de pe piaţa locală, de 51,4%, la 65.956 de unităţi, potrivit Comitetului Constructorilor Francezi de Automobile (CCFA).
Cota de piaţă a Dacia din Franţa a urcat astfel de la 1,7% în 2008 la 2,5%.
În funcţie de numărul înmatriculărilor din 2009, Dacia a devansat mărci precum Nissan (52.249 unităţi), Audi (49.703), BMW (43.566), Hyundai şi Kia (43.138), Seat (38.811) sau Suzuki (29.631), apropiindu-se de Mercedes (67.794).
Pe ultima sută de metri
În decembrie anul trecut au fost înmatriculate 9.336 de autoturisme şi autovehicule comerciale uşoare noi Dacia, faţă de 4.393 de unităţi în acceaşi perioadă din 2008, ceea ce a conferit constructorului auto o cotă de piaţă de 3,5%, în creştere cu 1,1 puncte procentuale.
Înmatriculările de autoturisme noi Dacia au avansat în 2009 cu 39,5%, la 60.719 unităţi, şi cu 96% în decembrie, comparativ cu aceeaşi lună din 2008. Pe sectorul autoturisme, constructorul auto a avut o cotă de piaţă de 2,7% anul trecut şi de 3,8% în decembrie.
Concurenţa franceză
Pentru grupul Renault, proprietarul producătorului auto român, înmatriculările de autoturisme şi autovehicule comerciale uşoare au urcat în 2009 cu 7,9%, la 687.978 de maşini, ceea ce i-a confe