Prima expertiză tehnică din dosarul carnagiului din Banat demonstrează că şoferul circula cu o viteză incredibilă, care a provocat moartea a şase persoane.
CLICK AICI PENTRU GALERIE FOTO
Prima expertiză tehnică în dosarul carnagiului din Banat a sosit după mai bine de jumătate de an de la anchetă. Documentul întocmit de experţi arată că Peugeotul care a provocat cel mai grav accident rutier din Timiş rula cu 160 de kilometri la oră în momentul producerii coliziunii cu un alt automobil. Raportul specialiştilor a depăşit şi estimările poliţiştilor, care susţineau că şoferul ucigaş, Claudiu Hauptman, a condus maşina cu 130 de km/h.
În aşteptarea contraexpertizei
În 7 iulie 2009, când s-a izbit de automobilul Daewoo Espero, unde se aflau patru oameni care au murit pe loc, acul kilometrajului de la automobilul Peugeot s-a oprit la 130 de kilometri la oră.
„Aşteptăm acum contraexpertiza solicitată la dosarul penal de una dintre rudele celor ucişi în accidentul rutier. În momentul în care experţii finalizează documentele, dosarul penal întocmit pe numele lui Claudiu Hauptmann urmează să fie înaintat procurorului de caz din cadrul Parchetului de pe lângă Judecătoria Deta. Magistratul hotărâşte cursul ulterior al dosarului”, a spus subcomisarul Florin Bolbos, şeful Poliţiei Rutiere Timiş.
Maşină fără probleme tehnice
Din documentul experţilor reiese că automobilul condus de Claudiu Hauptmann era în perfectă stare de funcţionare şi nu a avut probleme tehnice pe care şoferul acuzat de ucidere din culpă în formă agravantă să poată da vina în timpul procesului. Cu toate acestea, poliţiştii susţin că existenţa a două expertize la dosar întăreşte probatoriul acuzării. Claudiu Hauptmann a condus nebuneşte pe timp de ploaie şi a intrat într-o curbă cu viteză excesivă. El a reuşit să-şi b