Pentru prima dată după nouă ani, „Paranghelionul” din studioul Antenei 1 a fost învins, în topul audienţelor de Revelion, de noul „brand” Pro TV, State de România. Sursa: Pro TV
Pro TV, „în frunte” cu State de România şi cu un „Revelion fără număr”, a adus peste 3 milioane de telespectatori în faţa micilor ecrane, clasându-se pe locul întâi în topul audienţelor şi întrecând, pentru prima dată în 9 ani, Antena 1 cu „Paranghelionul” lui Dan Negru. Obişnuita schemă a Antenei 1, cu un maraton de câteva ore dominat de manelişti, n-a mai funcţionat la fel de bine ca anii trecuţi.
Cele patru scenete pigmentate cu manele, în care, printre altele, Lupu Rednic a ajuns într-un loc călduros şi anume în Iad, Guţă a trăit o poveste de dragoste în rolul Julietei, alături de Romeo al lui, Adi Minune, iar Vali Vijelie a fost zeu în Epoca de Piatră, nu au reuşit să mai atragă atâta populaţie încât să claseze Antena 1 pe primul loc. Noul brand al Pro TV, ţiganul State, a avut ceva mai mulţi fani în noaptea de Anul Nou.
Duetul Lăzărescu-Muraru, preferat Divertisului
Postul trustului Intact a fost totuşi lider de audienţă în intervalul orar 20.04-21.51, când show-ul „La chef”, cu Nae Lăzărescu şi Vasile Muraru, a avut o medie de 10,1% rating pe publicul urban, procent transformat în 678.000 de telespectatori. Minutul de aur s-a înregistrat la 20.30, când Antena 1 a avut 1.985.000 telespectatori şi când la Pro TV începea „Serviciul Român de Comedie”, al grupului „Divertis”. Pe aproape toată durata celor două spectacole, Pro TV s-a clasat pe locul al doilea, cu 7,9 puncte de rating.
Postul TVR 1, lider la miezul nopţii
Clasamentul s-a inversat aproape de ora 22.00, când postul lui Adrian Sârbu a preluat poziţia întâi. Aici, românii au urmărit „confruntarea” dintre State Potcovaru şi Flacăra, personajele telenovel