Apple a cumpărat cu 275 de milioane de dolari compania Quattro Wireless, care are ca obiect de activitate publicitatea pe telefonul mobil, aceasta fiind totodată competitorul direct al AdMob, companie achiziţionată de Google, în luna noiembrie a anului trecut, cu 750 de milioane de dolari, conform Cnet.com. Apple a achiziţionat Quattro Wireless cu 275 de milioane de dolari, după ce a eşuat să cumpere AdMob, pentru care făcuse, de asemenea, o ofertă. Atât Quattro Wireless, cât şi
Apple a cumpărat cu 275 de milioane de dolari compania Quattro Wireless, care are ca obiect de activitate publicitatea pe telefonul mobil, aceasta fiind totodată competitorul direct al AdMob, companie achiziţionată de Google, în luna noiembrie a anului trecut, cu 750 de milioane de dolari, conform Cnet.com.
Apple a achiziţionat Quattro Wireless cu 275 de milioane de dolari, după ce a eşuat să cumpere AdMob, pentru care făcuse, de asemenea, o ofertă.
Atât Quattro Wireless, cât şi AdMob, sunt companii specializate în publicitatea pe mobil, care poate fi afişată pe terminalele iPhone, Blackberry sau pe telefoane mobile care rulează sistemul de operare Android.
Google a achiziţionat, în luna noiembrie a anului trecut, AdMob pentru care a plătit 750 de milioane de dolari.
SURSA: Cnet.com