Retailerul vestimentar New Yorker a anunţat extinderea pe piaţa din Timişoara prin deschiderea, în luna martie a acestui an, a primului magazin în cadrul Iulius Mall. Unitatea va fi amplasată la demisolul mallului şi va ocupa o suprafaţă de peste 1.000 mp. Cu o experienţă de aproape 40 de ani, retailerul german se adresează în principal tinerilor. Colecţia New Yorker cuprinde cinci branduri proprii care acoperă o gamă variată de stiluri vestimentare, de la sport, casual pân�
Retailerul vestimentar New Yorker a anunţat extinderea pe piaţa din Timişoara prin deschiderea, în luna martie a acestui an, a primului magazin în cadrul Iulius Mall.
Unitatea va fi amplasată la demisolul mallului şi va ocupa o suprafaţă de peste 1.000 mp.
Cu o experienţă de aproape 40 de ani, retailerul german se adresează în principal tinerilor. Colecţia New Yorker cuprinde cinci branduri proprii care acoperă o gamă variată de stiluri vestimentare, de la sport, casual până la cel elegant: Amisu (haine de ocazie pentru tinere), Fishbone şi Fishbone Sister (pentru cei care preferă stilul lejer), Smog (haine casual barbăteşti) şi Censored (lenjerie intimă şi costume de baie).
Compania a fost înfiinţată în 1971 şi în acest moment are peste 750 de reprezentanţe în Europa şi în Orientul Mijlociu.
În România, New Yorker deţine 11 magazine în oraşe precum Bucureşti, Cluj-Napoca, Sibiu, Bacău, Focşani şi Brăila, primul fiind deschis în anul 2007.