Deşi, zilnic, pleacă din Bucureşti spre SUA zeci de pasageri, nu există un zbor direct. A fost o perioadă limitată cînd Delta a avut zboruri directe dar cursa a fost oprită. Ca să ajungi la New York trebuie, musai, să faci escală în alt aeroport european. Ungurii au cursă directă, cehii, la fel, nu ştiu dacă nu cumva şi bulgarii au una! Tarom a pierdut desrtinaţia acum cîţiva ani. S-a dovedit că e nerentabilă. Asta deşi zbura cu avioanele pline. Se vorbea că, pur şi simplu, această relaţie de zbor ar fi fost “vîndută” altei companii. Numărul de curse transatlantice era (nu ştiu dacă mai este) limitat şi reglementat. Aşa că, petru nişte bănuţi în plus, cineva cu muncă ce răspundere a făcut nerentabilă cursa. Cum poţi face asta? Simplu, cu nişte cheltuieli mari. Tarom avea la NY nişte birouri pe Fifth Avenue, înr-o zonă foarte scumpă. Birourile erau mari şi avea cîţiva angajaţi. Uşor puteai face nerentabil zborul, umflînd un pic cheltuielile.
Cred că în viitorul apropiat, Tarom nu va fi în stare să-şi recapete zborul spre NY. Aşa că sîntem “plasaţi” altor companii care au ştiut să-şi menţină zborurile rentabile!
Pentru comentarii vă aştept la mine pe blog
Deşi, zilnic, pleacă din Bucureşti spre SUA zeci de pasageri, nu există un zbor direct. A fost o perioadă limitată cînd Delta a avut zboruri directe dar cursa a fost oprită. Ca să ajungi la New York trebuie, musai, să faci escală în alt aeroport european. Ungurii au cursă directă, cehii, la fel, nu ştiu dacă nu cumva şi bulgarii au una! Tarom a pierdut desrtinaţia acum cîţiva ani. S-a dovedit că e nerentabilă. Asta deşi zbura cu avioanele pline. Se vorbea că, pur şi simplu, această relaţie de zbor ar fi fost “vîndută” altei companii. Numărul de curse transatlantice era (nu ştiu dacă mai este) limitat şi reglementat. Aşa că, petru nişte bănuţi în plus, cineva cu muncă ce răspundere a făcut nerentabi