Retailerul german de discount Lidl, prezent în aproape toate ţările europene, este interesat de preluarea reţelei de magazine de discount Plus din România, potrivit publicaţiei online FoodBizDaily. Totodată, Lidl ar putea prelua şi magazinele Plus din Bulgaria. Grupul german Tengelmann, care deţine reţeaua Plus, a confirmat că poartă negocieri pentru vânzarea magazinelor de discount din ambele ţări. Compania Lidl este prezentă atât în Bulgaria cât şi pe piaţa românească,
Retailerul german de discount Lidl, prezent în aproape toate ţările europene, este interesat de preluarea reţelei de magazine de discount Plus din România, potrivit publicaţiei online FoodBizDaily.
Totodată, Lidl ar putea prelua şi magazinele Plus din Bulgaria. Grupul german Tengelmann, care deţine reţeaua Plus, a confirmat că poartă negocieri pentru vânzarea magazinelor de discount din ambele ţări.
Compania Lidl este prezentă atât în Bulgaria cât şi pe piaţa românească, însă nu a deschis încă niciun magazin. Lidl nu a precizat data la care va deschide primele unităţi comerciale, deşi mai mulţi reprezentanţi ai autorităţilor locale au declarat deja că Lidl va deschide magazine în oraşele lor.
Lidl îşi construieşte centru logistic
Extinderea retailerilor cu profil de discount presupune mai întâi construcţia unui centru logistic, care să coordoneze activitatea de aprovizionare a magazinelor de discount, care au în general suprafeţe de vânzare de până în 1.000 de metri pătraţi şi un spaţiu mic de depozitare .
În prezent Lidl România este în faza de construcţie a propriului centru logistic, unde se află şi sediul central al companiei, în comuna Chiajna de lângă Bucureşti. Acesta este şi motivul pentru care retailerul nu a deschis încă niciun magazin, deşi a primit toate autorizaţiile necesare pentru mai multe locaţii.
Printre oraşele în care Lidl va deschide maga