O versiune exclusivistă a modelului Tata Nano - automobilul care are un preţ minim de 1.500 de euro – va costa o avere.
Cine are 150.000 de euro de dat pentru o maşină şi ţine morţiş să fie interesant va avea prilejul să-şi comande versiunea specială a celui mai ieftin autoturism din lume, Tata Nano, care va fi pregătită de firma de tuning indiană DC Design, vesteşte AFP.
Chiar aşa, nu atragi mai abitir atenţia asupra ta dacă arunci o căruţă de bani pe o maşină care, la origine, costă 1.500 de euro, mai degrabă decât dacă te raliezi grupului banal de posesori de Ferrari, Lamborghini sau Bentley?
Ce oferă Nano-ul tunat? Aceeaşi caroserie ca modelul de serie şi o mulţime de ”bunătăţi”. DC Design va renunţa la motoraşul de trei cilindri, 624 de centimetri cubi şi 33 de cai-putere, în favoarea unuia ceva mai serios, de 1.6 litri.
Rotiţele parcă subtilizate de la un cărucior de supermaket vor fi înlocuite cu jante de 20 de inchi. Sub caroserie vor apărea un set de suspensii îmbunătăţite şi unul de frâne capabil să oprească maşina de la viteze mai mari. Apropo de viteză, creatorii versiunii speciale mizează pe un ”top speed” de 200 km/h!
Cam puţin pentru un preţ de 150.000 de euro (sau zece milioane de rupii)?
Fără a detalia, Dilip Chhabaria, şeful DC Design, a ţinut să-i asigure pe potenţialii clienţi că le pregăteşte o maşină cu adevărat specială: ”Ne-am dorit să ţinem costurile cât mai jos, însă cantitatea de tehnologie şi eforturile care vor fi investite în acest model vor justifica într-un final preţul solicitat – zece milioane de rupii. Vom dota autoturismul cu o mulţime de gadget-uri de ultimă generaţie, precum şi cu o serie de soluţii IT”.
Pentru a păstra aerul de exclusivitate, DC Design şi-a propus să realizeze doar cinci unităţi speciale Tata Nano în fiecare an.