Afacerile companiei Paralela 45 au scazut anul trecut cu 23%, la circa 40 de milioane de euro, iar pentru 2010 estimarile indica o valoare similara, in conditiile crizei economice, a declarat proprietarul agentiei de turism, Alin Burcea. "Cea mai mare pondere au avut-o anul trecut segmentele leisure si corporate, iar vanzarea biletelor de avion a reprezentat cam opt milioane de euro din totalul incasarilor. Datele sunt estimative, nu am inchis inca balanta pe decembrie. Pentru 2010 este greu de estimat care va fi cifra de afaceri. Vom incerca sa ne pastram la nivelul lui 2009, cand am scazut destul de mult", a spus Burcea. La inceputul anului trecut, reprezentantii agentiei previzionau un declin al afacerilor de cel mult 8%, la 45-48 milioane de euro, dupa un avans de 36% in 2008, cand compania a avut vanzari de 52 milioane euro. In decembrie, agentia a inregistrat o scadere a numarului de turisti care au cumparat sejururi de sarbatori, iar la pachetele de vacanta a fost consemnat, de asemenea, un declin, ca valoare.
Afacerile companiei Paralela 45 au scazut anul trecut cu 23%, la circa 40 de milioane de euro, iar pentru 2010 estimarile indica o valoare similara, in conditiile crizei economice, a declarat proprietarul agentiei de turism, Alin Burcea. "Cea mai mare pondere au avut-o anul trecut segmentele leisure si corporate, iar vanzarea biletelor de avion a reprezentat cam opt milioane de euro din totalul incasarilor. Datele sunt estimative, nu am inchis inca balanta pe decembrie. Pentru 2010 este greu de estimat care va fi cifra de afaceri. Vom incerca sa ne pastram la nivelul lui 2009, cand am scazut destul de mult", a spus Burcea. La inceputul anului trecut, reprezentantii agentiei previzionau un declin al afacerilor de cel mult 8%, la 45-48 milioane de euro, dupa un avans de 36% in 2008, cand compania a avut vanzari de 52 milioane euro. In decembrie,