Cotidianul online de business Wall-Street, editat de catre InternetCorp., a incheiat anul 2009 pe prima pozitie in topul publicatiilor de profil, atragand in luna decembrie o audienta de 762.905 clienti unici, potrivit datelor Studiului de Audienta si Trafic Internet (SATI).
Intrarea in insolventa a unor companii importante, incheierea unor tranzactii in ciuda contextului economic dificil, evolutia indicilor economici sunt cateva dintre aspectele ce au contribuit in 2009 la cresterea semnificativa a audientelor inregistrate de publicatiile online de business. [Vezi Top 15 cele mai importante evenimente de business in 2009]
Astfel, Wall-Street a raportat in luna decembrie 762.905 clienti unici, 1.300.615 vizite si 2.954.196 afisari, in crestere cu aproximativ 30% fata de perioada similara din 2008. Clasamentul este completat de varianta online a publicatiei Ziarul Financiar, apartinand Publimedia International, care a raportat pentru intervalul mentionat 739.360 unici, 5.514.134 afisari si 1.947.446 vizite. Pe locul al treilea s-a plasat Capital.ro, apartinand Ringier Romania (638.218 clienti unici, 2.794.113 afisari, 1.309.490 vizite).
“2009 a fost cel mai dinamic an din evolutia publicatiilor online de business. Au fost lansate proiecte noi, iar cele cu traditie s-au dezvoltat puternic in ultimul an. Cel mai important pentru noi e ca, pe fondul intaririi echipei editoriale, am incheiat anul asa cum l-am inceput: pe primul loc in ierarhia publicatiilor online de business”, a declarat Claudiu Vrinceanu, redactor-sef Wall-Street.
Cititorii au mai optat in luna decembrie pentru publicatiile Money.ro (Realitatea-Catavencu), care a raportat 549.231 clienti unici, Cursbnr.ro (AD Evolution) – 432.606 clienti unici, Avocatnet.ro (LegalNET) – 422.886 unici, Bloombiz.ro (Netbridge Development) - 215.980 unici,
Financiarul.com (Media Casa Press)