Germanii de la Tengelmann poarta discutii cu mai multi retaileri pentru vanzarea retelei Plus din Romania, al doilea mare jucator pe segmentul discounterelor alimentare, cu vanzari de 277 mil. euro in 2008 si 94 de magazine operationale in prezent. Vanzarea Plus ar putea fi cea mai mare tranzactie din comertul alimentar, dupa ce in 2009 recordul a fost doborat de Profi care, la afaceri de 140 mil. euro anul trecut, s-a vandut pentru 66 mil. euro. Tinand cont ca Plus a vandut in 2008 de doua ori mai mult decat competitorul sau Profi, compania Pludi Market care opereaza reteaua ar putea fi evaluata la peste 100 mil. euro.
"Confirmam faptul ca Tengelmann poarta negocieri cu mai multi retaileri pentru vanzarea magazinelor Plus din Romania", a declarat pentru ZF Sieglinde Schuchardt, purtatorul de cuvant al grupului Tengelmann. Tranzactia ar putea fi incheiata in urmatoarele luni cu LIDL, retailerul care isi pregateste lansarea pe piata in acest an, sau cu Delhaize, operatorul supermarketurilor Mega Image care a facut o oferta in 2009 si pentru magazinele Profi, potrivit unor surse din piata.
Germanii de la Tengelmann poarta discutii cu mai multi retaileri pentru vanzarea retelei Plus din Romania, al doilea mare jucator pe segmentul discounterelor alimentare, cu vanzari de 277 mil. euro in 2008 si 94 de magazine operationale in prezent. Vanzarea Plus ar putea fi cea mai mare tranzactie din comertul alimentar, dupa ce in 2009 recordul a fost doborat de Profi care, la afaceri de 140 mil. euro anul trecut, s-a vandut pentru 66 mil. euro. Tinand cont ca Plus a vandut in 2008 de doua ori mai mult decat competitorul sau Profi, compania Pludi Market care opereaza reteaua ar putea fi evaluata la peste 100 mil. euro.
"Confirmam faptul ca Tengelmann poarta negocieri cu mai multi retaileri pentru vanzarea magazinelor Plus din Romania", a declarat pentru ZF