Cică doi procurori s-au deplasat joi la Constanța ca să percheziționeze sediul primăriei. Căutau potcoave de cai morți. Spun potcoave de cai morți nu numai pentru faptul că pe Mazăre nici în rădăcini nu-l doare de ‘acțiunea’ DNA-ului dar mai ales pentru că a căuta ceva ilegal în activitatea primarului braziliano-nazisto-sport extremist este o inepție al cărui unic scop este să ne arate nouă, fraierilor, că instituțiile statului își fac treaba, numai că toți reprezentanții clasei politice sunt extrem de cinstiți…Deci să ne bucurăm…
Am aflat anul trecut că ne-a scuturat Ritzi-Pitzi de fro’ 800.000 de euroi, așa spre binele nostru. Nu a trecut mult și am aflat că la fel a făcut și Măzărică. Atît penibila cît și metrosexualu’ au dreptate cînd spun că licitațiile au fost făcute cu respectarea legilor în vigoare. Nici că ar fi făcut-o altfel…
Deci, ca să încerci să îi acuzi de încălcarea legii trebuie să fii mai limitat decît ei. Spune mai departe primăreagă cum că pentru a chema lumea la pomeni electorale (și nu numai) a tocmit un buget de 800.000 de euro pentru anunțuri publicitare la postul local de televiziune, Neptun TV.
Văzîndu-ne indignați, ne zice mai departe ‘edilo’ că, de fapt este vorba de un buget pe 4 ani. Faptul că a tocmit doar 200.000 de euroi pe an din banii primăriei ca să-și comunice orarul de mers la discotecă ar trebui, după mintea lui mai mică decît o bobiță de mazăre, să ne liniștească.
Dacă pe fro’ 22 de milioane de adormiți i-o fi liniștit și mai tare, pe mine însă chestia asta abia acum începe să mă agite. Un buget de 200.000 de EUR pe an este considerat a fi onorabil chiar și pentru o marcă comercială aflată într-un an de lansare sau de întreținere a imaginii pe piața autohtonă. Aceste mărci se construiesc însă pe astfel de bugete datorită numărului mare de consumatori cărora li se adresează și al necesității de a se p