Consiliul Judeţean Constanţa a parafat un contract cadru cu TV Neptun, pentru care plăteşte aproximativ 2,2 milioane euro # Durata parteneriatului este de patru ani, ceea ce înseamnă că va acoperi şi campania electorală a lui Nicuşor Constantinescu pentru un nou mandat
Aşa cum anticipam încă din luna septembrie 2009, contractul de publicitate scos la mezat de către Consiliul Judeţean Constanţa, a ajuns pe mâinile SC SOTI Cable Neptun SRL Constanţa.
Anunţul de participare la licitaţie a fost publicat pe 25.09.2009, deschiderea ofertelor fiind programată pentru 10 noiembrie, acelaşi an. Din anunţul de atribuire a contractului, publicat în Sistemul Electronic de Achiziţii Publice ieri, aflăm că SC SOTI Cable Neptun SRL şi instituţia condusă de Nicuşor Constantinescu au bătut palma zece zile mai târziu de la şedinţa de deschidere a ofertelor, mai exact, acesta a fost semnat pe 20 noiembrie 2009. Valoarea estimată a contractului intitulat „Servicii de informare şi promovare a instituţiei pe canale TV" a fost de 1.872.000 euro fără TVA, adică de peste 2,2 milioane euro (2.227.680). Precizăm că valoarea de atribuire a fost de 1.834.224 euro fără TVA, adică de 2.182.726,56 euro, cu tot cu TVA iar cea în lei a contractului este de 7.903.671,22 fără TVA, adică de peste 94 miliarde de lei vechi.
Aproximativ 23 miliarde de lei vechi, pe an
Precizăm că este vorba despre un acord cadru pe patru ani. Aşadar, CJC va cheltui într-un an 550.000 euro sau aproximativ 23 miliarde de lei vechi. Deducem din acest parteneriat că pe Nicuşor Constantinescu, şeful Consiliului Judeţean Constanţa, nu îl sperie scandalul în care este implicat prietenul său, primarul Radu Mazăre, care şi-a pus în cap Direcţia Naţională Anticorupţie, Curtea de Conturi şi Autoritatea Naţională pentru Reglementarea şi Monitorizarea Achiziţiilor Publice, după ce Primăria a acordat, în 2009, dou