- Economic - nr. 455 / 8 Ianuarie, 2010 Hipermarketul cu reprezentanta si in Targu-Mures a ajuns, in preajma sarbatorilor de iarna, de notorietate internationala. Din pacate, nu din pricina calitatii serviciilor, ci, se pare, a lipsei acesteia. O cetateanca americana ni s-a adresat cu o sesizare, asta dupa ce a observat diferente repetate la pretul afisat in magazin fata de cel de la casa de marcat. De fiecare data, a fost taxata cu suprapret, ceea ce i-a atras nemultumirea, dar si promisiunea ca nu va mai trece pragul Realului. "Stiu ca Real atrage oamenii, oferindu-le transportul pana la hipermarket, si si-a creat reputatia ca ar ajuta, de fapt, oamenii in acest mod. Dar aici, ei sunt jefuiti, pentru ca preturile de pe raft nu coincid cu cele de la casa. In ultimele 5 vizite, au "confundat" preturile si mi-au luat mai mult de 3 dati. In loc de 50 lei, am dat 80 lei. Magazinul m-a taxat pentru 3 nectarine, cand erau de fapt... 3 mere. Frauda consta in etalarea de preturi incorecte pe rafturi, ceea ce in mod firesc te lasa nedumerit apoi la casa, cand afli ca... e un alt cod si un alt pret...!! De exemplu, am vrut sa iau o punga de cartofi prajiti _ niciun pret pe produs! Pe raft scrie un pret, iar casa inregistreaza altul! Azi, cand am intrat in magazin, din nou, era deja un alt pret la acest produs! E o nebunie!", ni s-a adresat C.G., de 50 ani, din Arizona, USA. Inutil sa intrebam daca la ei se intampla in mod curent astfel de lucruri sau ce s-ar intampla daca s-ar ivi un astfel de episod si la ei... Una dintre explicatiile clientei pentru comportamentul comerciantului ar fi inchiderea hipermarketului in viitorul apropiat si nevoia disperata de lichiditati. Oricare ar fi motivul... si nu lacomia sau goana disperata dupa inavutire, cu orice mijloace, sau neprofesionalismul, clienta americana a spus ca renunta fara probleme la serviciile acestui hipermarket.