În plină criză economică, la uzina de reparaţii nave se fac angajări şi se lucrează la foc continuuShips Repair S.A., uzina de reparaţii nave, cum este mai cunoscută, a încheiat anul pe profit. Pentru comenzile contractate pe anul 2010 este nevoie de suplimentarea forţei de muncă.
Galerie fotoaici
Anul trecut, calele uzinei de reparaţii navale Brăila Ships Repair S.A., unitate ce-şi desfăşoară activitatea pe platforma industrială a Şantierului Naval STX Brăila, au fost tot timpul solicitate la maximum.
Nici anul 2010 nu este unul mai lejer. Pentru a realiza în parametri comenzile contractate, conducerea firmei a făcut angajări şi a distribut parte din activităţi unor firme subcontractoare.
„ La ora actuală, avem cala plină, deci avem front de lucru complet asigurat. Dăm chiar zor să finalizăm lucrările la Bacul «Vadul Oii», care aparţine armatorului Giurgiu Nav. O să-l dăm la apă pe 15 ianuarie iar pe 18 ianuarie urcăm pe cală tot un bac «Oltişorul II» de la Navrom Galaţi", ne-a declarat directorul general adjunct, ing. Dorin Bucă.
Trebuie spus că aceste nave, bacuri de trecere fluvială, sunt construcţii deosebite, de tip catamaran, având două corpuri plutitoare.
„Anul trecut, cu toată criza, am făcut investiţii pentru realizarea unei cale pe care să putem urca navele de tip catamaran şi acum avem comenzi de pe tot cursul românesc al Dunării. Avem deja echipe care se ocupă numai de aceste nave. Practic pentru tot anul 2010 suntem acoperiţi cu comenzi în proporţie de 110-115%", ne-a mai declarat ing. Dorin Bucă.
Capacitatea de lucru a celor 350 de muncitori ai firmei a fost suplimentată prin angajarea, deocamdată, a unor firme subcontractoare care să execute anumite lucrări sau subansamble.
„Avem de lucru şi aceasta este bine. Tragem aici cât este ziulica de lungă. Dar şi la sfârşit de lună când băgăm, c