Curioşii îşi fac rezervări cu câteva zile înainte sau vin la casa de bilete chiar dacă ştiu că nu mai sunt locuri, în speranţa că cineva renunţă în ultima clipă.
„Avatar“, ultima creaţie a regizorului american James Cameron, a cărui premieră în România a avut loc pe 18 decembrie 2009, a reuşit în doar câteva săptămâni să scoată sute de ieşeni din casă.
Indiferent de vârstă, aceştia au luat cu asalt atât site-ul Cinema City, în varianta simplă şi 3D, cât şi ghişeele de bilete. Majoritatea cinefililor spun că argumentele forte în decizia lor de a viziona „Avatar“, pentru realizarea căruia s-au cheltuit aproape 500 de milioane de dolari, au fost publicitatea de care s-a bucurat, costurile imense de producţie şi reacţiile celor care l-au vizionat deja.
Un film bun de văzut cu prietenii
„Am prieteni care au venit şi de trei ori să vadă acest film şi de fiecare dată au fost foarte încântaţi“, a spus Petronela Avram, manager. Chiar dacă este viitoare mămică, ieşeanca nu s-a dat în lături de la a sta trei ore, atât cât durează pelicula, în scaunul din sala de proiecţie.
„Doream foarte mult să vedem acest film pentru că nu am mai auzit până acum să fie la o altă creaţie cinematografică o aşa bătaie pe rezervări. În plus, ştiu că este cel mai scump film de până acum şi sunt curioasă să văd din ce motiv“, a mai spus ieşeanca. Foarte mulţi dintre fanii „Avatar“ aleg să vină la film alături de prieteni. Ioana şi Mariana Ursachi, Ştefan Jurablea şi Ionuţ Botnar povestesc că stau cu ochii de mai mult timp pe site-ul Cinema City pentru a prinde patru locuri care să le convină.
Cel mai longeviv succes
„Cel mai mult ne atrage faptul că este un film 3D, pentru care producătorii au cheltuit nişte sumeexorbitante“, spune Ştefan Jurablea. Ioana Ursachi este convinsă că, dacă pelicula va fi cel puţin la fel de valoroasă pe câ