Principalii jucători de pe piaţa de concerte, Emagic şi Events, anunţă pentru viitor proiecte modeste. Pe lângă criză, un motiv este apariţia unui nou concurent, care vrea să se impună prin concertele anului 2010, AC/DC şi Eric Clapton. În biroul cu geamuri largi dintr-una din cele mai frumoase zone ale Bucureştiului, Denise Săndulescu, fondator al companiei D&D East Entertainment, povesteşte cum a reuşit să aducă în România probabil cea mai aşteptată
Principalii jucători de pe piaţa de concerte, Emagic şi Events, anunţă pentru viitor proiecte modeste. Pe lângă criză, un motiv este apariţia unui nou concurent, care vrea să se impună prin concertele anului 2010, AC/DC şi Eric Clapton.
În biroul cu geamuri largi dintr-una din cele mai frumoase zone ale Bucureştiului, Denise Săndulescu, fondator al companiei D&D East Entertainment, povesteşte cum a reuşit să aducă în România probabil cea mai aşteptată trupă din acest moment, AC/DC. Are 31 de ani, cetăţenie germană (s-a stabilit în Frankfurt, împreună cu familia, încă de la şase ani) şi un mentor: Marcel Avram, „cel fără de care niciuna din reuşitele de până acum n-ar fi fost posibilă. El este cel care are, în primul rând, legăturile cu artiştii“.
„L-am cunoscut în Germania şi ne-am potrivit extraordinar de la prima întâlnire. E un om foarte bun care, din păcate, a fost decepţionat de toate companiile cu care a colaborat în România“, îl descrie Denise pe Marcel Avram, cunoscut în România mai ales ca organizator al concertelor Michael Jackson din Bucureşti. Explică, apoi, de unde dezamăgirea impresarului: „De obicei, el cumpără un turneu al unei trupe şi apoi îl poziţionează în ţările în care are parteneri locali. A adus multe proiecte aici (între care George Michael, de exemplu), dar până acum, din punct de vedere financiar a ieşit pe minus cu toate, aşa că renunţase“, spune directorul D&D. @N