Răzvan a încheiat primul parteneriat publicitar din postura de selecţioner cu o societate care susţine financiar fosta lui echipă. Cota lui de imagine e depăşită în piaţă doar de Hagi şi Chivu
Cota lui Răzvan Lucescu, 40 de ani, creşte pe piaţa publicitară: contract nou, cu Avantgarden 3, unul dintre sponsorii lui FC Braşov. De cîteva săptămîni, oraşul de la poalele Tîmpei e împînzit de panouri prin care selecţionerul îi îndeamnă pe localnici să cumpere apartamente în cartierul aflat undeva la ieşirea spre Ghimbav. Spoturile au început să fie difuzate şi la TV.
Dezvoltatorul imobiliar Maurer&Kasper Construct va inaugura complexul rezidenţial la începtul anului 2010. Pentru parteneriatul de imagine, Lucescu va încasa 200.000 de euro.
Au negociat doi ani
"Eram de doi ani în discuţii cu cei de la Avantgarden, de pe vremea cînd antrenam la Braşov", explică Lucescu junior.
Continuă: "Se poate spune că eu i-am atras să sponsorizeze echipa. Sînt liber să fac ce simt şi nu mă interesează ce cred alţii, fiindcă ştiu că sînt corect şi am conştiinţa impăcată. Cei care se gîndesc la alte lucruri înseamnă ca au o problemă".
"Bun familist"
Directorul de marketing al sponsorului lui FC Braşov, Dana Stamate, a explicat pentru GSP asocierea cu Lucescu jr.: "Am considerat că ne poate reprezenta foarte bine, deoarece are imaginea unui bun familist".
Surse federale susţin că acest parteneriat nu intră în contradicţie cu contractul de serviciu cu sponsorul principal al "naţionalei", Ursus, nefiind vorba de o firmă concurentă. Lucescu jr. a mai făcut reclamă la Audi, Golden Brau, Cosmote şi Danette.
"Parteneriat incompatibil"
Fostul selecţioner Emeric Ienei critică alăturarea dintre Răzvan Lucescu şi sponsorul lui FC Braşov:"E ciudat. Aş fi înţeles ca un antrenor de club să-i facă reclamă unui spon