Orange România continuă seria evenimentelor Online MeetUp şi dă startul dezbaterilor din acest an cu o temă care îi preocupă din ce în ce mai mult pe jucătorii de pe piaţa online– experienţa utilizatorului în navigarea online. Invitatul special al celei de-a patra ediţii este Paul Schwartfeger, Director of user experience strategy şi co-fondator al Etre, agenţie de comunicare digitală specializată în furnizarea de strategie în ce priveşte experienţa utili
Orange România continuă seria evenimentelor Online MeetUp şi dă startul dezbaterilor din acest an cu o temă care îi preocupă din ce în ce mai mult pe jucătorii de pe piaţa online– experienţa utilizatorului în navigarea online.
Invitatul special al celei de-a patra ediţii este Paul Schwartfeger, Director of user experience strategy şi co-fondator al Etre, agenţie de comunicare digitală specializată în furnizarea de strategie în ce priveşte experienţa utilizatorului. Paul Schwartfeger va ilustra concepte precum “usability”, “user experience” şi “user design” prin studii de caz variate, marţi, 19 ianuarie, ora 19:00 la Orange concept store din Calea Victoriei 41. Cei prezenţi la eveniment vor afla cât mai multe despre metodele şi strategiile prin care poate fi oferită clienţilor o experienţă excelentă de navigare pe internet.
Evenimentul vine în completarea prezentărilor Online MeetUp din ediţiile trecute, în care, experţi de la Google, i-Level, Orange UK şi alţii au vorbit despre comportamentul utilizatorilor online şi decizia lor de cumpărare, despre social media, despre efectele pe care le pot avea activităţile de marketing online în spaţiul offline etc
Pe blogul evenimentului, www.orange.ro/meetup, vizitatorii vor putea descoperi, în cadrul săptămânii “great online user experience”, exemple de site-uri care excelează în ceea ce priveşte experienţa oferită utilizatorilor. În plus, cei i