Un constănţean impută unui dealer auto din Braşov că i-a vândut un autoturism Audi ca fiind nou, deşi acesta fusese avariat.
La jumătatea anului trecut, Alexandru Crişan, un constănţean în vârstă de 55 de ani, şi-a cumpărat un autoturism Audi A6 nou, în valoare de peste 40.000 de euro, în sistem leasing de la compania Tess din Braşov. La scurt timp de la achiziţionarea maşinii, bărbatul a aflat că automobilul nu este nou. Deşi Protecţia Consumatorilor i-a dat dreptate, constănţeanul nu a reuşit să obţină o altă maşină şi nici să-şi recupereze banii.
Reprezentanţii firmei Tess susţin că i-au propus clientului să-i returneze banii, dar că acesta a refuzat.
„Nu mi-au spus că maşina a fost lovită”
Bărbatul susţine că la doar o lună de funcţionare, în timp ce conducea maşina, i-a apărut pe bord o alarmă pentru presiunea necorespunzătoare la roţi.
Astfel, maşina a fost dusă la un service autorizat al firmei Audi. Acolo a avut prima surpriză: i s-a spus că maşina este echipată cu anvelope neomologate şi nerecomandate de fabricantul maşinii (Audi AG Deutschland), iar anul de fabricaţie al maşinii era 2008 şi nu 2009.
„Am solicitat de la Registrul Auto Bucureşti date privind maşina. Mi s-a spus că numai la solicitarea organelor de cercetare sau a in - stanţelor judecătoreşti se comunică da - tele solicitate”, afirmă constănţeanul.
Bărbatul a mai cerut şi importatorului o copie după certificatul de conformitate (COC), dar nici acesta nu l-a ajutat. În luna septembrie a anului trecut, Alexandru Crişan a dus maşina într-un alt service autorizat.
„Acolo am aflat că maşina care mi-a fost vândută ca nouă a fost avariată, reparată şi revopsită. În urma corespondenţei purtate cu dealerul- vânzător (Tess), acesta a recunoscut iniţial că autoturismul pe care mi l-au vândut ca nou a