În urma unei licitaţii desfăşurate la sfârşitul anului trecut, Ogilvy Public Relations a fost aleasă agenţia de relaţii publice şi comunicare a companiei din domeniul avocaturii de business PeliFilip. Specializaţi în proiecte complexe care solicită o abordare inovativă, avocaţii PeliFilip au o bogată expertiză în fuziuni şi achiziţii, corporate, concurenţă comercială, energie, infrastructură şi concesiuni, real estate, pieţe de capital şi finanţe-bănci. Înfiinţată în urmă cu aproape doi ani de partenerii Francisc Peli, Cristina Filip, Carmen Peli, Alexandru Bîrsan şi Ioan Dumitraşcu, compania a fost implicată în unele dintre cele mai mari tranzacţii de pe piaţa locală, cea mai recentă fiind asistarea CVC Capital Partners în procesul de achiziţie a operaţiunilor din România ale grupului Anheuser-Busch InBev, alături de Freshfields.
"În perioada de după lansare ne-am concentrat pe formarea unui business solid şi a unei echipe de avocaţi cu viziune de business, experienţă în relaţia cu clienţii şi cu firmele de avocatură internaţionale, echipă care să îşi asume proiectele împreună cu clienţii noştri", spune Francisc Peli, partener PeliFilip. "Apoi am căutat un partener care să înţeleagă la fel de bine diferenţa dintre formă şi fond şi care să ne ofere o soluţie de comunicare potrivită companiei pe care am creat-o" , a adăugat acesta.
"Cunoscând reputaţia avocaţilor PeliFilip, mulţi dintre ei numărul 1 în ariile lor de specialitate, ne-am dorit să le devenim partener de comunicare. Faptul că avem experienţă în domeniul avocaturii de business, dar şi în industrii în care compania are de asemenea o expertiză solidă - energie, finanţe-bănci, real estate, fmcg - ne asigură o înţelegere profundă a modelului de business pe care l-au construit", a afirmat Alina Stanciu, Managing Director Ogilvy PR.
Agenţia va oferi servicii de strategie, consultanţă, comun