Agentia de publicitate Elevate si Sugar Media formeaza Indoor Partnership, un parteneriat ce reuneste 10 medii publicitare indoor si care are drept obiectiv atingerea unei cote de piata de 65% in urmatorii 2 ani.
Indoor Partnership va functiona ca un pol de media specializat pe indoor in relatia cu agentiile media si marii consumatori de publicitate. Noua entitate reuneste portofoliile celor doua companii fondatoare si altele 3 care li s-au alaturat ulterior: indoor in baruri si restaurante, o retea de publicitate in spitale si clinici si una in licee.
Pentru agentiile de media si marii advertiseri vanzarile celor doua companii, Elevate si Sugar Media, se vor face exclusiv prin Indoor Partnership.
Potrivit reprezentantilor noii companii formate, parteneriatul este unul pe termen nedeterminat, gandit strategic pentru urmatorii 3 ani. Tinta de afaceri pentru 2010 este de 1,5 mil. euro, au declarat pentru Wall-Street, oficialii Indoor Partnership.
“Obiectivele principale sunt diversificarea mediilor de indoor oferite prin selectarea de noi parteneri si extinderea retelei de acoperire pentru fiecare canal de media din portofoliu. Vrem sa avem un rol important in cresterea volumelor de publicitate indoor, a pietei de profil, la 10 mil de euro, pana in 2012. In plus, dorim sa detinem peste 65% cota din piata indoor in cel mult 2 ani, piata indoor in care activam: mall-uri, galerii comerciale hypermarketuri, cladiri de afaceri si rezidentiale, hoteluri, licee, clinici si spitale, cinematografe, baruri si restaurante”, adauga reprezentantii Indoor Partnership.
In ceea ce priveste evolutia publicitatii indoor, oficialii companiei sustin ca industria va creste in pondere, dar nu si ca cifre absolute, mentinandu-si trendul din 2009. “In 2009 a fost unul din mediile publicitare cu cele mai mici scaderi din piata (-10, -20%)”, spun reprezentantii I