O cunoscută marcă de prezervative îşi popularizează produsul în China apelând la vocile unor femei care juisează. Imagini, bineînţeles, nu apar, pentru că atunci ar intra la altă categorie de filme. Rezultatul? Când am luat “embeded”-ul clipului de pe YouTube, spotul avea peste 45 de mii de vizualizări, adică ascultări.
Imaginile sunt complet întunecate şi se aud doar voci. Opt voci de femei ajunse la orgasm, diferitele puncte culminante fiind tipizate prin câte un cuvânt care apare scris pe ecran. Printre acestea: stilul american, stilul candid, stilul plângăcios, stilul mieluşel. La final, putem auzi şi o voce timidă, dar fericită de bărbat. (Dacă am fi răutăcioşi şi uşor macho, am putea sesiza organizaţiile care se zbat pentru apărarea drepturilor fundamentale ale bărbaţilor să ia atitudine şi să reacţioneze neîntârziat la această vădită discriminare.)
Dincolo de toate astea, ideea celor de la Exis, agenţia care a realizat spotul, nu e rea, chiar nu e rea deloc. Unde mai pui că bugetul alocat filmărilor e mai ieftin decât produsul promovat. (Înainte de a porni clipul n-ar strica să daţi volumul mai încet, în special dacă sunteţi la birou
via life-style
O cunoscută marcă de prezervative îşi popularizează produsul în China apelând la vocile unor femei care juisează. Imagini, bineînţeles, nu apar, pentru că atunci ar intra la altă categorie de filme. Rezultatul? Când am luat “embeded”-ul clipului de pe YouTube, spotul avea peste 45 de mii de vizualizări, adică ascultări.
Imaginile sunt complet întunecate şi se aud doar voci. Opt voci de femei ajunse la orgasm, diferitele puncte culminante fiind tipizate prin câte un cuvânt care apare scris pe ecran. Printre acestea: stilul american, stilul candid, stilul plângăcios, stilul mieluşel. La final, putem auzi şi o voce timidă, dar fericită de bărbat. (Dacă am fi răutăcioşi şi uşor macho,