Nu doar angajatii beneficiaza atunci cand li se ofera sansa sa le spuna sefilor ceea ce cred despre ei, ci si sefii, sanatatea lor avand de castigat, arata un studiu recent.
Psihologii sunt de parere ca in timp ce angajatii scapa de stres si de frustrari daca li se ofera aceasta oportunitate, sefii beneficiaza si ei, devenind mai productivi, pentru ca isi schimba maniera de lucru, de a conduce, conform The Argus.
Psihologii, care s-au intrunit in cadrul unei conferinte in Brighton, cer chiar ca managerii sa fie periodic evaluati de angajati, in beneficiul tuturor.
Aceste concluzii au reiesit in urma unui studiu in cadrul caruia au fost monitorizati 150 de manageri si 500 de angajati din Marea Britanie.
Feedback-ul de care au parte sefii ii ajuta sa devina mai buni, sa-si imbunatateasca maniera de lucru, in folosul tuturor, explica psihologii.
In plus, multe studii au demonstrat ca mare parte din stresul de la munca, in cazul angajatilor, are de-a face cu managerii. Ori faptul ca au posibilitatea de a spune ce gandesc micsoreaza din presiunea pe care o resimt.
Nu doar angajatii beneficiaza atunci cand li se ofera sansa sa le spuna sefilor ceea ce cred despre ei, ci si sefii, sanatatea lor avand de castigat, arata un studiu recent.
Psihologii sunt de parere ca in timp ce angajatii scapa de stres si de frustrari daca li se ofera aceasta oportunitate, sefii beneficiaza si ei, devenind mai productivi, pentru ca isi schimba maniera de lucru, de a conduce, conform The Argus.
Psihologii, care s-au intrunit in cadrul unei conferinte in Brighton, cer chiar ca managerii sa fie periodic evaluati de angajati, in beneficiul tuturor.
Aceste concluzii au reiesit in urma unui studiu in cadrul caruia au fost monitorizati 150 de manageri si 500 de angajati din Marea Britani