După ce Andy Murray a anunţat semnarea unui contract cu Adidas pe o perioadă de cinci ani pentru mai mult de 24 de milioane de dolari, nici Maria Sharapova nu a întărziat să reînoiască înţelegerea cu Nike. Sharapova, fostul număr unu mondial în ierarhia feminină de tenis, a semnat un nou contract de sponsorizare cu producătorul de echipament sportiv, în urma căruia va primi 70 de milioane de dolari. Noua înţelegere se întinde pe o perioadă de opt ani şi este cea mai
După ce Andy Murray a anunţat semnarea unui contract cu Adidas pe o perioadă de cinci ani pentru mai mult de 24 de milioane de dolari, nici Maria Sharapova nu a întărziat să reînoiască înţelegerea cu Nike.
Sharapova, fostul număr unu mondial în ierarhia feminină de tenis, a semnat un nou contract de sponsorizare cu producătorul de echipament sportiv, în urma căruia va primi 70 de milioane de dolari. Noua înţelegere se întinde pe o perioadă de opt ani şi este cea mai profitabilă încheiată de un sportiv vreodată.
Contractul prevede, de asemenea, ca Nike să lanseze linii vestimentare special pentru sportiva din Rusia, acestea urmând să poarte numele Mariei.
"Sharapova este unul dintre acele nume din sport care are o imagine foarte importantă, rusoaica putând fi comparată din acest punct de vedere cu David Beckham", a declarat pentru Bloomberg Stefan Szymanski, profesor în cadrul Şcolii de Business din Londra.
"Ea a devenit în primul rand o celebritate mondială şi abia în al doilea rând o sportivă", a mai spus Stefan Szymanski. Colaborarea dintre Sharapova şi Nike împlineşte în acest an 11 ani.
Un contract la fel de valoros a fost semnat în anul 2000, când americanca Venus Williams a colaborat cu Reebok pentru 45 de milioane de dolari.