Meseria sa seamănă cu cea de Moş Crăciun, doar că pentru cadourile primite clienţii plătesc bani. Zilnic intră în case dintre cele mai diferite, iar mulţi dintre cumpărători îl fac părtaşi la problemele lor de viaţă
De mic, Ionel Deac a fost pasionat de maşini şi visul său, din vremea în care să fi proprietar de maşini nu era chiar la îndemâna oricui, a fost să devină şofer. Nu însă un şofer de genul celor care interacţionează doar cu motoare şi piese de schimb, ci neapărat unul care să intre în contact cu cât mai multe persoane. La mijlocul anilor 90 a fost şofer de taxi, însă nu unul oarecare, ci genul acela căruia simţi nevoia să i te confesezi, să-i ceri părerea într-o chestiune personală ori să-i ceri o mână de ajutor. „Am cunoscut atunci tot felul de oameni şi cred că, în afara faptului că nu am fost răpit, aşa cum a păţit un coleg, mi s-au întâmplat de toate". Este o perioadă despre care Puiu, cum îl alintă prietenii, îşi aminteşte cu multă plăcere. Mai ales că soţia, o frumoasă bistriţeancă şi-a cunoscut-o tot datorită taxi-ului.
Teleshopingul face grosul livrărilor
A călătorit mult prin toată Europa, dar tot acasă s-a întors. „Aici oamenii sunt mult mai calzi, mai deschişi, după câteva luni mă prindea dorul de casă şi nu puteam să mai rămân„ povesteşte Puiu. În serviciile private de coletărie lucrează de mai mult de patru ani şi spune că-şi iubeşte meseria. Intră, în zilele când face traseu, chiar şi în 40 de case iar experienţa cu oamenii este cea care-l atrage cel mai mult. Cele mai interesante sunt livrările produselor cumpărate prin reţelele de teleshopping. Cei care îşi comandă produse de slăbit, centuri de masaj ori mopuri speciale de curăţat sunt şi cei mai comunicativi, a constatat curierul. Iar fenomenul teleshopingului pare să nu aibă nicio legătură cu criza: „Sunt localităţi întregi , în special pe Valea Bârgăului un