Delhaize, operatorul supermarketurilor Mega Image, a înregistrat anul trecut o creştere cu 15,5% a vânzărilor din “restul lumii” (România şi Indonezia), la 233 milioane de euro, a anunţat, joi, retailerul belgian. Creşterea vânzărilor a fost determinată de performanţele bune ale afacerilor din Indonezia, de extinderea reţelelor de supermarketuri şi de achiziţia celor patru magazine Prodas din Bucureşti, în iulie 2009. Delhaize avea la sfârşitul an
Delhaize, operatorul supermarketurilor Mega Image, a înregistrat anul trecut o creştere cu 15,5% a vânzărilor din “restul lumii” (România şi Indonezia), la 233 milioane de euro, a anunţat, joi, retailerul belgian. Creşterea vânzărilor a fost determinată de performanţele bune ale afacerilor din Indonezia, de extinderea reţelelor de supermarketuri şi de achiziţia celor patru magazine Prodas din Bucureşti, în iulie 2009. Delhaize avea la sfârşitul anului trecut 51 de magazine în România, cu 11 mai multe decât la sfârşitul lui 2008. Retailerul a introdus la sfârşitul anului trecut pe piaţa românească un al doilea brand de magazine, Red Market, cu profil de discount. Până la finele lui 2009, Delhaize a deschis două astfel de magazine. Vânzările grupului pe plan internaţional au urcat anul trecut cu 4,8%, la aproape 20 de miliarde euro. Grupul Delhaize este prezent în Belgia, Statele Unite, Grecia, România şi Indonezia.